Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1

Matrícula Curs 2018 - 2019

Procés de matriculació per al Curs 2018-2019.

PROCÉS ADMISSIÓ ESO I BATXILLERAT

TERMINIS ADMISSIÓ ESO i BATXILLERAT 2018

Assistents d'admissio telemàtica

Presentació sol·licituds: del 17 al 28 de MAIG

Presentació certificat promoció d'ESO: del 25 al 27 de JUNY

Presentació requisit acadèmic: des del 21 de JUNY fins el 5 de JULIOL

Matrícula per adscripció: del 25 al 28 de JUNY

Publicació llistat provisional: 12 de JULIOL

Reclamacions: del 12 al 16 de JULIOL

PROVES D'ACCÉS I SOL·LICITUD DE PLAÇA FORMACIÓ PROFESSIONAL

PROVES PAU 2018

Al següents enllaços trobareu la informació relativa a les PAU 2018:

a) Calendari

b) Horari

c) Instruccions

TROBADA D'ESCOLES EN VALENCIÀ

Un any més, el Departament de la Família Professional d'INSTAL·LACIÓ I MANTENIMENT de l'IES JOAN FUSTER de Bellreguard ha participat en la TROBADA D'ESCOLES EN VALENCIÀ, que enguany s'ha celebrat a Ador.

Hem exposat objectes que els alumnes dissenyen i imprimixen amb la nostra impressora 3D, diferents automatismes i el futbolí que ha estat fabricat per l'alumnat de 2n del Cicle Formatiu Bàsic de Fabricació i Muntatge.

XX Edició dels PREMIS LITERARIS SAMBORI

El darrer dijous, 10 de maig, es van lliurar els premis de la XX Edició de PREMIS LITERARIS SAMBORI. L'alumna de l'IES JOAN FUSTER de Bellreguard, GEMMA MONTILLA FEMENIA (1ESO-C), ha estat guardonada en la categoria de 1r cicle d'ESO de centres de la Safor.
Enhorabona, Gemma!

FI DE L'INTERCANVI AMB KARLSRUHE!

Ja en són nou els anys que fem intercanvi amb Karlsruhe, Alemanya, i un any més ha estat una experiència inoblidable per a les famílies que hi han participat.

Esperem que s'hagen complit totes les vostres expectatives.

HOMENATGE A FERNANDO SEGUÍ A GUSEN

Cinc alumnes i un professor d'història de l'IES Joan Fuster han participat en l'homenatge que Bellreguard ha retut a Fernando Seguí, el pres número 9699 de Mauthausen (Àustria), que va morir al camp de concentració de Gusen.

FIRA DE L'ESTUDIANT a Gandia

La Família Professional d'Instal·lació i Manteniment de l'IES JOAN FUSTER participa a la fira de l'estudiant de Gandia.

GYMKANA

El darrer dijous 26 d'abril, es va organitzar una Gymkana, dintre del projecte Germà Gran i amb la col·laboració de la Llar Juvenil de Bellreguard.

Aquest va ser el resultat:

Pàgines