Slideshow 1

II CONCURS DE FOTOGRAFIA DIGITAL

“HOMENATGE A JOAN PELLICER”

PROVES D'ACCÉS A CICLES FORMATIUS 2014

CALENDARI DE LES PROVES

INSCRIPCIÓ: del 29 d'abril al 13 de maig de 2014, els dos inclosos.

• PROVES GRAU MITJÀ: Convocatòria ordinària: 10 de juny de 2014. Convocatòria extraordinària: 9 de juliol de 2014.
  • PROVES GRAU SUPERIOR: Convocatòria ordinària: 11 de juny de 2014. Convocatòria extraordinària: 9 de juliol de 2014.

Més informació.

Exemples de proves anteriors.

VIATGE FI D'ESO

Ja comencen a arribar les fotos

VIATGE FI D'ESO

Els alumnes de 4t ESO que participen en el viatge de fi d'etapa ja estan de viatge. De moment tot va com estava previst i estan tots bé i molt contents. Llegeix més per vore la programació del viatge.

5a EDICIÓ DELS "CAMPUS CIENTÍFICOS DE VERANO"

Ahir, dia 1 d'abril, es va publicar al BOE la nova convocatòria dels "CAMPUS CIENTÍFICOS DE VERANO".

INTERCANVI AMB KARLSRUHE

El nostre alumnat de 1r de Batxillerat ha arribat a l'hora programada (22:30h) a Karlsruhe!!! El vol ha estat  tranquil i no hi ha hagut cap incidència durant el viatge. La sorpresa més gran: fa tanta calor a Karlsruhe que tothom va en màniga curta!!!

Salutacions,

L'Equip Directiu

EXCURSIÓ D'ALUMNAT DE 1r d'ESO a MORAGETE

actividades extraescolares

L'alumnat de 1r d'ESO ja ha tornat de MORAGETE!!!  Tot ha anat perfectament!!! Han aprés i han compartit una experiència, si més no, enriquidora.

ATENCIÓ! CANVI EN EL CALENDARI DE PROVES EXTRAORDINÀRIES!

NOU DECRET!

S'ha publicat un nou Decret que regula els compromisos als quals pot arribar la família, voluntàriament, amb els centres educatius per tal de millorar els processos educatius de l'alumnat. Com sabreu algunes famílies, aquests compromisos ja estaven fent-se a l'IES Joan Fuster, però aquest Decret proposa uns models a seguir en l'assoliment d'objectius tant acadèmics com actudinals.

Pàgines