Slideshow 1 Slideshow 2 Slideshow 3

GEMMA GUILLEM ARANDA

ENHORABONA!

La nostra més sincera enhorabona a GEMMA GUILLEM ARANDA, qui ha obtingut el PREMI EXTRAORDINARI AL RENDIMENT ACADÈMIC d'Educació Secundària Obligatòria de la Comunitat Valenciana.

Gemma, estem ben orgullosos de tu. Sabem que la teua constància i esforç t'obrirà les portes d'un futur ple de satisfaccions.

L'Equip Directiu.

CALENDARI D'ESCOLARITZACIÓ PROCÉS ORDINARI 2015/16

Calendari de les preinscripcions i matriculacions d'ESO, Batxillerat, FPB i Cicles Formatius

HORARI ESPECIAL DE JUNY I SETEMBRE

Benvolgudes famílies,

A Totes les famílies de l'IES Joan Fuster

Benvolguts pares i benvolgudes mares,

Us comunique que està circulant pel whatsapp un escrit on algú ha suplantat la meua identitat, però que, òbviament, NO HA ESTAT ESCRIT PER MI.

Hui, 14 de maig de 2015, les classes han estat suspeses pel Sr Alcalde de Bellreguard, única persona que té autoritat per autoritzar aquesta mesura davant d'una situació d'emergència, com ha estat la de les temperatures extremes qe s'han registrat hui al centre.

INTERCANVI BELLREGUARD KARLSRUHE 2015

INTERCANVI AMB KARLSRUHE

Hui finalitza el nostre 5é intercanvi amb Karlsruhe, Alemanya.

Ha estat una experiència única, rica, plena d'emocions.

Des de la Direcció del centre volem agrair totes les famílies participants el seu entusiasme, el seu esforç i la seua col·laboració per fer que aquest intercanvi haja estat tan inoblidable; sense la vostra il·lusió res haguera estat possible!

Trobada Escoles en Valencià 2015

Taller de  la Trobada d'Escoles en Valencià - 2015