Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1

Matrícula Curs 2017 - 2018

Procés de matriculació per al Curs 2017 - 2018.

Novetat: Enllaç al formulari per a sol·licitar la beca de transport

XARXALLIBRES, LLISTAT D'ALUMNAT ADMÉS

Podeu trobar al centre els llistats d'alumnat admés en la Xarxallibres 2017/2018.

També us podeu informar telefonant al 96 282 94 00

L'Equip Directiu

SOL·LICITUDS XARXA LLIBRES

ATENCIÓ!

S'HA REOBERT EL TERMINI PER SOL·LICITAR L'ADHESIÓ A XARXALLIBRES FINS EL 29 DE SETEMBRE!

Recollida de la documentació per a 4t ESO, 2n FPB, 2n CFGM, 2n CFGS

L'alumnat de 4t estava convocat demà per a recollir l'Historial Acadèmic i el certificat de la nota mitjana (requisit acadèmic).

Per problemes amb ITACA, NO és possible traure els Historials Acadèmics.

L'alumnat que fará batxillerat o CF en altres centres han de passar demà a pel certificat de nota mitjana (requisit acadèmic) que han de portar al centre on han presentat la sol·licitud. L'historial acadèmic es podra recollir durant el mes de juliol.

L'alumnat que continua els seus estudis de batxillerat o cicles en aquest centre NO CAL que vinga demà, l'historial acadèmic es donarà quan presenten la matrícula.

PROVES EXTRAORDINÀRIES

Calendari de PROVES EXTRAORDINÀRIES i lliurament de butlletins de qualificacions.

CLIQUEU ACÍ

IMPORTANT!!

NOU!!          DEVOLUCIÓ DE LLIBRES DE LA XARXA

Com ja sabeu, el próxim dijous dia 15 de juny es farà la devolució dels llibres de tots els nivells, excepte 2n d'ESO, que farà la devolució el dilluns dia 19.

NOU!!! XARXALLIBRES

Tal com esperavem, s'ha publicat la Resolució que regula el procediment per adherir-se a la XarxaLlibres per al curs 2017/2018. http://www.dogv.gva.es/datos/2017/05/26/pdf/2017_4566.pdf

a) L'alumnat que JA PERTANY A LA XARXA:

PROHIBIT LLEGIR

Vols saber quins llibres et recomanen els teus companys i les teues companyes?

Clica ací!

PREMI SAMBORI 2017

Volem donar l'enhorabona a tots i totes les participants en el XIXé concurs SAMBORI de literatura en valencià. És per a nosaltres un orgull fomentar i recolzar la vostra creativitat.

Dos alumnes del nostre centre han resultat guardonats en les següents categories:

TROBADA D'ESCOLES EN VALENCIÀ 2017

Participació de l'IES Joan Fuster de Bellreguard a la XXIX TROBADA D'ESCOLES EN VALENCIÀ al real de Gandia.

Pàgines