Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1

XARRADA AMB L'AUTOR JAUME MONZÓ

El darrer 24 de gener el Departamet de Valencià va organitzar una xarrada amb l'autor saforenc Jaume Monzó.

Els alumnes van poder gaudir de l'opotunitat de comentar amb Jaume el seu nou títol En línia, de l'editorial Sembra Llibres.

14 de FEBRER

La decoració del rebedor ha esta a càrrec de Fernando de Simón,  del Departament d'Arts Plàstiqes i Visuals.

FESTA DE LLIURAMENT DE CARTES DE LA BÚSTIA DE L'AMOR

Taller de percussió africana de la mà de DAMA INKA

Aquest taller de música africana ens ha estat oferit per la llar juvenil de Bellreguard.

El grup d'alumnat de l'AIP ha pogut gaudir de la percussió africana de la mà del ruandés de DAMA INKA.

SUPERESPOT 2017

Ens diuen els professors que tot va perfectament, que s'ho estan passant molt bé, i que demà ja se sabrà aproximadament l'hora d'arribada!

Salutacions,

L'Equip Directiu

Viatge a la neu

Ací tenim el grup d'alumnes que està gaudint del bon oratge i la bona neu mentre participa de l'activitat d'esqui programada pel departament d'Educació Física.

Curs cibertutors

L'alumnat de 4t d'ESO D iC, i PR4 ha estat formant-se durant un trimestre per impartir xerrades formatives a l'alumnat de 1r d'ESO sobre les xarxes socials: els aspectes positius i negatius d'internet, la protecció de la privacitat a les xarxes socials i mesures a prendre en cas que es produïsca ciberassejament.

IES JOAN FUSTER nomenat CENTRE AMBAIXADOR de SAVE THE CHILDREN

En agraïment als anys de participació i solidaritat del nostre alumnat i la col·laboració del professorat, l'IES Joan Fuster ha estat nomenat CENTRE AMBAIXADOR de Save the Children.

Destaquem la implicació del Departament d'Educació Física, que tots els anys coordina la cursa solidària al Centre.

DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA I EL MALTRACTAMENT DE LES DONES

25 DE NOVEMBRE

NOU ÈXIT DE LA CURSA SOLIDÀRIA

Com tots els anys, l'alumnat de l'IES Joan Fuster participa en la ja tradicional CURSA SOLIDÀRIA. Els diners replegats són destinats íntegrament al l'ONG SAVE THE CHILDREN.

Pàgines