Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1

LAMENTA LA PÈRDUA I

ACOMPANYA EN EL SENTIMENT LA FAMÍLIA DE LA NOSTRA EXALUMNA

MAYRA GODOY

ATENCIÓ! BEQUES I AJUDES DEL MEC 2016/2017: BATXILLERAT, CILES FORMATIS I NECESSITATS ESPECÍFIQUES DE RECOLZAMENT EDUCATIU.

ATENCIÓ

BEQUES DEL MINISTERI D'EDUCACIÓ I CIÈNCIA

BATXILLERAT, CICLES FORMATIUS I NECESSITATS ESPECÍFIQUES DE RECOLZAMENT EDUCATIU:

INICI DE CURS

INFORMACIÓ D'INICI DE CURS

EL CURS COMENÇA PER A TOTS ELS NIVELLS EL DIJOUS 8 DE SETEMBRE

L'HORARI DEL PRIMER DIA SERÀ DE 9:30H. A 13:00H.

ELS AUTOBUSOS ARREPLEGARAN ELS ALUMNES A PARTIR DE LES 9:00H. EN LES PARADES HABITUALS

INFORMACIÓ XARXA LLIBRES

L'ALUMNAT QUE FORMA PART DEL BANC DE LLIBRES SOLS HA DE COMPRAR ARA EL QUADERN D'EXERCICIS D'ANGLÉS.

EN SETEMBRE JA COMPRARÀ, SI CAL, EL LLIBRE DE L'OPTATIVA QUE TINGA ASSIGNADA.

DIVENDRES 29 ES PUBLICARÀ EL LLISTAT D'ALUMNAT PARTICIPANT EN BANC DE LLIBRES

Participants en banc de llibres

Matrícula Curs 2016-2017

Matrícula per al curs 2016-2017.

Alumnat repetidor: després de l'avaluació extraordinària podrà fer una nova matrícula, si ja s'ha presentat tota la documentació, sols ha de portar la nova matrícula generada, res més.

Alumnat de 4t que ha fet l'admissió a 1r de batxillerat: Llistats provisional i recollida de taxes administratives: 11 de juliol, matrícula del 21 al 27 de juliol.

Procés Extraordinari d'admissió de la FPB per al curs 2016-17

Perentació de

Sol·licituds

Llistes

Provisionals

Reclamacions

Llistes

Definitives

Del 13 al 15 de juliol

20 de juliol

Fins al

22 de juliol

26 de juliol Del 27 al 30 de juliol

Assistent telemàtic

LLIBRES DE TEXT 2016/17

ATENCIÓ! 6 CORRECCIONS D'ERRADES!

1.- ELS LLIBRES DE FÍSICA I QUÍMICA DE 2n, 3r I 4t D'ESO SÓN DE L'EDITORIAL SM.

2.- CIÈNCIES APLICADES A L'ACTIVITAT PROFESSIONAL, 4t D'ESO, EDITORIAL SANTILLANA VORAMAR, 978-84-90470350

SOL·LICITUD BECA DE TRANSPORT

Al següent enllaç podeu trobar l'imprés per sol·licitar la beca de transport escolar.

Una vegada emplenat i imprés, s'ha de presentar, el més aviat possible, a la CONSERGERIA del centre de 08:00h a 14:00h.

Moltes gràcies.

INFORMACIÓ XARXA LLIBRES:LLIURAMENT DE JUSTIFICANT

SEGONA FASE DEL PROGRAMA XARXA LLIBRES

Per cobrar la segona part del programa XARXA LLIBRES cal presentar el justificant de lliurament de llibres de text. Es pot accedir a aquest imprés clicant l'enllaç que trobareu més avall. Una vegada emplenat i imprés el justificant, s'ha de lliurar al centre el DIMARTS 5 DE JULIOL, d'11:00 a 13:00h (preferiblement), o el dimecres 6 de juliol de 12:00 a 13:00h.

Els Ajuntaments dels municipis adscrits a l'IES JOAN FUSTER han posat a disposició de  les famílies que no tenen accés a Internet a casa els ordinadors de les biblioteques municipals  per tal de poder emplenar i imprimir el justificant de lliurament de llibres dels participants en el programa XARXA LLIBRES.

Xarxa Llibres

Informació de la Xarxa Llibres a la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Informació de l'equip directiu a les famílies del IES Joan Fuster.

Pàgines