Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1

19 de juliol del 19 al 27 de juliol

Més informació.

DIA MUNDIAL DE LA POESIA

El dia 21 de març vam celebrar al centre el DIA INTERNACIONAL DE LA POESIA. L'esdeveniment va consistir en les següents activitats: exposició de les poesises fetes per l'alumnat de 1r d'ESO A; exposició dels treballs de l'alumna Alba Tur de 1r de batxillerat; recital de poesia d'alguns autors que ens agraden, com Vicent Andrés Estellés, Marc Granell, Marià Manent, etc.

CAMPUS MORAGETE

Ja ha arribat el nostre alumnat de 1r i 3r d'ESO al CAMPUS MORAGETE per tal de participar en les activitats d'anglés programades.

8 de MARÇ, DIA INTERNACIONAL DE LA DONA TREBALLADORA

8 de MARÇ, celebrem el DIA INTERNACIONAL DE LA DONA TREBALLADORA

HOMENATGE A PABLO RÁEZ

L'alumnat de l'IES Joan Fuster ha volgut fer un homenatge a Pablo Ráez, a la seua força engrescadora i al seu coratge.

PMAR 3, VISITA CULTURAL AL CENTRE HISTÒRIC DE VALÈNCIA

GRUP DEL PMAR3: RARES, LACHEZAR, SERGI, ELOY, LAURA I JOSE

COMENÇANT EL MATÍ AMB UN XOCOLATE CALENT A SANTA CATALINA

A LA SEU, PORTA ROMÀNICA DE L'ALMOINA (S.XIII)

Alumnat de l'IES construeix un dron

XARRADA AMB L'AUTOR JAUME MONZÓ

El darrer 24 de gener el Departamet de Valencià va organitzar una xarrada amb l'autor saforenc Jaume Monzó.

Els alumnes van poder gaudir de l'opotunitat de comentar amb Jaume el seu nou títol En línia, de l'editorial Sembra Llibres.

14 de FEBRER

La decoració del rebedor ha esta a càrrec de Fernando de Simón,  del Departament d'Arts Plàstiqes i Visuals.

FESTA DE LLIURAMENT DE CARTES DE LA BÚSTIA DE L'AMOR

Taller de percussió africana de la mà de DAMA INKA

Aquest taller de música africana ens ha estat oferit per la llar juvenil de Bellreguard.

El grup d'alumnat de l'AIP ha pogut gaudir de la percussió africana de la mà del ruandés de DAMA INKA.

Pàgines