Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1Slideshow 1

- ITALIÀ: 13 DE FEBRER DE 2018

- ANGLÉS: 15 DE FEBRER DE 2018

- FRANCÉS: 23 DE FEBRER DE 2018

Termini de presentació de sol·licituds:

- Del 10 al 16 de gener de 2018 a la secretaria del centre.

La prova està dirigida a:

- Alumnes d'ESO i de Cicles Formatius matriculats al centre.

- Que tinguen 16 anys complits o els complisquen al llarg del 2018.

PREMI MALLORCA 2017 DE CREACIÓ LITERÀRIA

El poeta JOSEP LLUÍS ROIG, professor de valencià de l'IES Joan Fuster, ha guanyat el PREMI MALLORCA 2017, en la categoria de poesia, amb la seua obra LA LLUM DEL CURTCIRCUIT.

Enhorabona, Josep!

CAMPIONAT DE TAEKWONDO

El passat dissabte 16 de desembre es va celebrar l'open d'Andalusia de Taekwondo a Córdova, on la nostra alumna MARIA MORATAL MONZÓ va guanyar la medalla de bronze en la categoria pes 67 junior. Enhorabona, Maria!

MEDIACIÓ

L'EQUIP DE MEDIACIÓ CREIX!

ESTRELES PER A REBRE EL NOU ANY

L'alumnat del primer curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà, TÈCNIC EN MANTENIMENT ELECTROMECÀNIC, ha muntat les estreles de Nadal amb el seu professor Juanma Ramírez. Gràcies per la vostra implicació en fer que el centre siga un espai més bonic per a tots i totes. BONES FESTES.

DECORATS PER A REBRE EL NOU ANY

Reciclatge de pots de beguda a càrrec de l'alumnat del PAC i de Tecnologia per fer els adorns de les festes.

XARRADA AMB EL POETA JOSÉ INIESTA

El darrer 1 de desembre l'alumnat de l'assignatura de LITERATURA UNIVERSAL va poder gaudir d'una xarrada amb el poeta JOSÉ INIESTA i de la lectura del seu poemari EL EJE DE LA LUZ, publicat recentment.

Pèrdua de la condició de beneficiaris del transport escolar

Recordem les famílies que, segons la RESOLUCIÓ de 17 de juny de 2014, de la Direcció General de Centres i personal Docent, per la qual s'estableixen les condicions per a ser usuari del transport escolar col·lectiu, en el punt 6.1, s'estableix que  " En el cas de que els beneficiaris o autoritzats del transport escolar col·lectiu no facen ús habitual d'este sense causa justificada, perdran la condició de beneficiaris o autoritzats."

Després de controlar l'ús que cada alumne o cada alumna ha fet del transport escolar durant els primers dos mesos del curs 2017/2018, la Direcció del Centre procedirà a comunicar la Direcció Territorial d'Educació els casos en els quals no s'ha fet un ús habitual del transport escolar, amb l'objectiu de que la dita Direcció territorial puga autoritzar, amb caràcter excepcional, les vacants a l'alumnat que cursa ensenyaments no obligatoris i que ho haja sol·licitat.

L'Equip Directiu

JORNADA GASTRONÒMICA

ASSIGNATURA D'ITALIÀ

La professora d'italià Gràcia Singes, el professor Josep Lluís Roig i l'alumnat d'aquesta assignatura han celebrat una jornada gastronòmica en italià al restaurant I Fratelli d'Oliva.

BUON APPETITO!

CURSA SOLIDÀRIA

SAVE THE CHILDREN

Un any més, com a CENTRE AMBAIXADOR de SAVE THE CHILDREN, l'IES JOAN FUSTER participa en la recollida de fons amb una CURSA SOLIDÀRIA per ajudar a defensar els drets de les xiquetes i els xiquets.

Pàgines